I keept it close.

Hallo! Jag vet att det har vart ett tag sen, men behövde verkligen vara lite själv. För man var inte sig själv efter man hade åkt balder på Liseberg i torsdags. Jag kan säga att det var första och sista gången jag åkte den :) Men man borde tycka att jag skulle klara den fall jag klara att åka extreme på gröna lund :P Sitter här och lyssnar på min favoritlåt och väntar på att sommarkrysset ska börja. Sen ska man väl duscha och ta det lite lugnt :)
 
Nu tänkte jag berätta vad jag gjort dem här två dagarna :)
Torsdag - Då var man på Liseberg. Det var bra väder till kvällen kom. Sen kom regnet och lite åska. Så när man åkte flume ride så blev man evuakerad eftersom det hade blivit strömavbrott tack vare åskan. Efter det så tog vi lite lotter. Men vi vann inget :( Sen åt vi en våffla innan vi begav oss hemåt. Blev ändå nöjd med dagen :)
 
Fredag - Då tog man en lugn dag. Var ute och cyklade några timmar på kvällen. Var en ganska skön kväll, tills man började cykla hem. Och då cyklade man förbi ett hus där några ungdomar tänt på ett skjul som hade spridit sig till bostadshuset. Så man var där en stund och kollade. Men jag antar det är ungdomar. Det börjar faktiskt bli lite skrämmande med dem här bränderna nu, detta var den trettonde gången det hade brunnit. Jag tycker att polisen borde ta fast dem här eller den person som har gjort detta. 
 

Ja det blev ett lite långt inlägg så nu får ni lyssna på min favoritlåt medans ni läser igenom detta :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback