Snart skola igen.

Jag vet att bloggen har legat nere ett litet tag eller det har varit några dagar. Men nu är jag tillbaka. Medans jag har varit borta så har jag gjort om mitt rum och det var inte så lätt att sitta vid datan i röran så jag valde lixom att lägga bloggen i andra hand, skriva när jag kunde. Och nu kunde jag. Om två dagar börjar skolan ser fram emot det. Ska byta línriktning. Till bageri. Dem flesta säger att jag har talang för det och det tycker jag med. Verkade inte vara mig själv i våras när jag tvekade. Jag gjorde ett misstag. Men nu ska jag försöka nå min dröm. Jag hoppas att det inte dröjer så många år.
 
Dagen idag har varit att sätta upp dem sista tavlorna och städat lite. Nu ser det ut som mitt rum. Känns. Ska nog aldrig göra om detta rum. Den dag kommer nog när jag flyttar ut. Men ska spela lite musik och bara ta det lite lugnt. Och ladda inför skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback