Godmorgon

Dagen idag består av ännu mer julbak. Denna gången blir det en hel del olika julgodis sorter. Jag lovar att lägga upp bilder på allt ikväll sen :) Fall ni vill ha recepten får ni kommentera så lägger jag upp dem :) Sitter just nu och kollar på "kim novak badade aldrig i Genesarets sjö". Har sett den två gånger hittils och den är bra faktiskt. Det går just nu på tv4 film, fall ni vill se den :) 
 
Dagen igår bestod av att packa och jobba. Jobbet gick bra, jobbade med en trevlig och rolig arbetskamrat. Det var sista gången jag kunde jobba med han. Och stängningen gick bara bra :) Han skulle jag kunna tänka mig att jobba med fler gånger, men det kommer inte ske. Det känns lite tråkigt att det bara är fyra dagar kvar, tiden har bara flugit förbi. Jag skulle kunna börja jobba där direkt asså :)
Saknar mitt bruna hår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback