SOMEONE'S WATCHING OVER ME

Hej alla mina bloggläsare:) !
Tänkte göra mitt första modeinlägg. Det här skulle jag kunna tänka att ha på
mig i sommar när det är riktigt varmt. Jag gillar inte följa modet eller vad man
ska ha på sig för säsongen jag gillar att välja egna kläder efter smak. Men någon
gång kan jag följa modet :). I skorna kan man ha vanliga ankelsockar.
Hoppas ni gillar den. Ni kan väl lämna en kommentar om vad ni tycker. <3
Linne: Hm Shorts: Gina tricot Väska: Lindex Converse vita
Jag älskar kläderna. Fall jag skulle få en önskan så skulle jag önska fram dem
här kläderna. Jag älskar dem. Jag tror jag måste införskaffa mig dem under
våren nu :D.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback