VAD ÄR JAG UTAN DINA ANDETAG?

När jag hör den låten så tänker jag på min bästa vän <3. Hon fanns
för mig där i alla väder. Även fall hon inte kan prata så visste jag att hon förstod.
Men när hon lämnade mitt liv för tre år sen så har jag fått burit alla tankar själv :(.
Men jag hade ju inte bara hon jag hade han också :), jag tänker inte nämna hans
namn. Men jag litade på honom och det gör jag än. Här kommer en bild på henne.

När ni ser denna bild så kommer ni väl tro att jag är knäpp.
Men hon betydde allt för mig, jag hade det väldigt svårt när
hon gick bort. Men det är bättre nu iaf :).

Som ni kanske har märkt så är bloggen lite dåligt upptdaterande,
det beror på att jag inte har vart på humör för att blogga. Men jag
lovar att bli bättre nu.

Ha det gött <3!


Kommentarer
Jennifer

Vad gullig hon var!!<3

Du får ha det bra så ses vi snart.

KraM<3<3


Blogg: http://jenniferlinnearudberg.blogg.se/
svar till jennifer

Tack, du får också ha det bra tills vi ses <3 En bamse kram saknar dej <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback