Ett år sen.

Tankarna idag har gått åt dem människor som miste livet när en person började skjuta i Oslo och Utöya. Har gått ett år sen den tragiska händelsen. 
 
Annars idag har man mest tagit det lugnt framför tv:n och det är lite därför jag inte uppdaterat förrän nu. Men jag har inte så mycket att skriva. Nu sitter man och lyssnar på lite musik istället för det händer inte så mycket i mitt liv precis jag är mer en person som gillar att vara för mig själv. Men jag vill ha vänner som jag kan hänga med, men jag vill helst vara ensam. Det är lixom skönast så. Men man ska ju inte tacka nej till vänner. Tro mig den läxan har man lärt sig och det måste andra person ha lärt sig också. Men jag kan skriva lite mer senare. För det är nu bara några dagar kvar till man drar på semster och då kommer jag inte uppdatera men jag ska försöka göra några tidsinställda inläggen. Men ha det så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback