Onsdag.

Min onsdag har varit ganska lugn. Har inte gjort något speciellt har bara suttit vid datan och lyssna på musik eller kolla film :) Men på kvällen så blev jag sugen på muffins, så då satte jag igång och baka muffins, men jag var så glupsk men det var min familj med så jag hann aldrig ta kort på resultatet. Men jag kan säga att dem var super goda. Jag misslyckas aldrig med något :P Imorn får vi se fall jag inviger den nya spisen vi ska få, och fall jag bakar imorn så ska jag ta kort och lägga upp receptet här :) Hoppas ni har haft en bra dag :)
 

Kom just på att tänka på att det är bara 15dagar kvar och jag längtar så. Men jag tänker inte avslöja vad jag ska göra då, det får bli en liten hemlighet till dagen innan ;) Men jag har alltid haft den drömmen att få se det live :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback