Soligt men lite blåsigt.

Idag har man tagit det lite lugnt. Imorn ska man packa lite lätt och plocka iordning på rummet. Nu kollar man på Allsång på skansen. Det var inte så många bra artister idag men det går ändå :) Sen läste man på nyheterna att bränderna här i tibro kan vara anlagda av ungdomar. Dem får ett viss poäng för en brand med en familj boende där och ett annat poäng för ett hus där dem är på semster. Så man undrar ju nu fall man kommer råka ut för detta. För det är faktiskt lite läskigt nu. Det var ju trots allt andra huset igår. Men det ska nog inte ske något. 
 
Imorn blir det nog förmodligen sista dagen jag kan skriva. Men jag ska försöka göra tidsinställda inlägg men jag har lite att göra imorn. Så jag får se fall man hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback