Söndag.

Idag av alla andra söndagar har vart en dag ledig från mitt jobb fall man kan kalla det. Det är inte så många veckor kvar, för jag har tänkt att sluta med det jobbet. Så idag har man spenderat dagen med att kolla på One tree hill :) Sen har tanken slagit mig att det inte är så långt kvar till skolan börjar, det är inte precis tråkigt att skolan börjar det är mer att det är skönt att skolan börjar igen :)
 
Dessutom har jag inte laddat upp bilderna än, så det tänkte jag göra nu :) Dessutom väntas nästa dagsutflykt i veckan. Då bär det av mot Liseberg för att spendera dagen. Ser fram emot det. Men jag hoppas att det blir fint väder :) Men här kommer bilderna nu. 
Kamera - Nikon Coolpix S3300 | Fotograf - Lena Bergvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback