You.

Första gången man såg dej trodde man att man kunde lita på dej. Men nu efteråt har man fått vetat att du går inte att lita på. Du styrs som en robot och som en person som snackar skit om andra och dem person har sjunkit så lågt i sitt självförtroende att dem måste ge sig på andra. Det har snart gått ett år sen jag fatta detta. Och för ett år sen sa jag dessutom upp kontakten med den personen. Jag är glad att jag gjorde det, ångrar inte det en enda sekund.
 
 
Bara så ni vet alla så vill jag inte hoppa på någon och jag vill dessutom inte visa att jag är en person som säger något sånt här. Men nu behövde jag skriva av mig och då blev det här och det är första och sista gången jag lovar. Kommer aldrig göra om detta .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback