Egna studier.

Sitter just nu och har egna studier sen lunch, så man har typ ett hål på två timmar:P
Vi kunde sluta tidigare men läraren sa nej till att flytta upp lektionen så nu kommer man hem
klockan tre istället för ett :) Inte kul men det gå ändå.
Dessutom så är det en ganska rolig lunch sen för dåe blir det risgrynsgröt,
är det jul eller :S ? Börjar tro att vi har jul igen när vi har gröt till lunch och snö ute ;)
När jag kommer hem så blir det lång helg. Har ingen skola på måndag och tisdag har
jag studiedag. Men det är ingen direkt skola på onsdag för då har jag studieresa yey:D
Men nu ska jag gå och fortsätta med en svenska läxa, den nya för jag har råkat slarvat bort mitt
usb så nu kan jag inte göra färdigt den gamla arbetsuppgiften:( men jag hittar nog den sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback