Tillbaka.

Nu ska man verkligen ta tag i bloggen. Känns fel att vara borta. Min data har dessutom hittat hem
så nu blir det lättare att ujppdatera. Under tiden som jag har varit borta, har det hänt en del i mitt
liv. Och kommer förmodligen blir mer förändringar i mitt liv. Men det är bara tankar jag får se lite
längre fram. Dessutom funderar jag på att göra en ny blogg, det blir som en omstart för mig.
Men fall det sker så kommer jag skriva det här. På torsdag drar jag dessutom till Tyskland på 
klassresa och kommer vara borta 9dagar. Så då kommer bloggen ligga nere tills jag kommer
hem för jag har ingen möjlighet att uppdatera då. Känns som det kommer bli ett långt inlägg
hoppas ni orkar läsa allt.
 
Just nu lyssnar på musik och ska strax hoppa in i duschen. Behöver ta och 
spola bort lite av min sjukdom. Kommer nog kännas mycket bättre efteråt.
För jag har åkt på bihålsinflammation igen. Men denna gång fick jag ingen
pencillin. Så jag kommer få äta ipren och ta nässpray varje dag. Och fall
inte det blir bättre så ska jag ringa till vårdcentralen igen på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback