Without you.

Nu är man hemma från Tyskland. Eller man har vart det några dagar nu, kom hem i fredags mer exakt. Men det har uppstått lite problem så jag har inte haft någon data nu på några dagar. Så jag vet inte riktigt när jag kommer ha tiden att lägga upp några bilder här för er att kolla på. För jag kommer lägga upp några bilder från resan men inte alla, för det är lite över 200 bilder jag har tagit ;) Så det blir nog lite jobbigt för er att kolla på. Det var varmt i Tyskland vi hade runt 20 grader varje dag, det var mer dem sista dagarna det blev kallt. Dem finaste ställen vi har vart på var Rheinsberg och Bernkastel. Men jag har inga bilder från Rheinsberg, skulle tagit bilder på hotellet alltså. Men från Bernkastel har jag. Nu ska jag slö framför en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback