Friday

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt. Mina tankar bara snurrar och dem kommer nog aldrig sluta snurra. Men jag vill ta mig ut ur det här helvetet, men jag vet inte hur. Jag vill bli positiv men jag blir negativ. Det går inte riktigt ihop faktiskt. Det är något fel på mig. Det tycker nog dem flesta. Men jag vet inte vad. Det försöker jag räkna ut. Var ju inte precis det jag skulle skriva men. Dessutom ska jag verkligen försöka sluta skriva av mig här på bloggen. För den blir bara negativ då
 
Men idag i skolan gjorde vi tårtor. Doptårtor. Jag lyckades skriva väldigt bra på en tårta, till och med så bra att jag blev nöjd för en  gång skull :D Tyckte jag iaf. Så vi gjorde inte så mycket idag precis. Snart ska man mysa ner sig i soffan alldelse själv och kolla på Let's dance, någon kanske vill komma och göra mig sällskap ? Sen blir det nog lite film också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback