Ledig

Idag tar jag ledigt från träningen. För hade gympa i skolan och det räcker nog för idag faktiskt :P Men läxorna får man ta tag i istället. Låter inte kul precis men har prov imorgon. Och jag kan typ inget. Och just det från och med imorgon tänker jag ta outfits bilder till bloggen också. Och jag ser att mina läsare är tillbaka, det känns skönt faktiskt :)
 
Sitter här med lite tankar också. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt dem. Dem får väl snurra i huvudet ett tag tills jag vet vad jag vill. Men framför allt vågar. För en grej e ganska stor. Och jag vet inte fall jag ska göra det. Men ska ta och kolla vidare på hollywood heights nu :) Skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback