Tar mig i kragen

Nu ska jag ta mig i kragen med bloggen. Behöver skriva av mig mina tankar lite. Men jag kommer inte skriva vad som har hänt nu dem senaste månaderna. För det har hänt så mycket faktiskt. Men jag försöker gå vidare. Men det är inte lätt. När hon alltid kommer in i mitt liv. Jag vill bryta kontakten med henne. Men hon verkar inte förstå. Det verkar inte som någon förstår vad jag går igenom. Jag vill bara bli lämnad ifred. Men min pappa kan gärna och jag vill ha kvar honom i mitt liv. Jag vill aldrig aldrig aldrig förlora honom. Jag älskar honom så mycket. Jag lever för honom och bara honom. Men också för min syster. Dem betyder så mycket för mig. Jag är glad att jag har dem i mitt liv iallafall. Jag vet inte vad jag skulle göra fall jag inte hade dem i mitt liv. Dem är orsaken till varför jag kämpar varje dag med att komma upp ur sängen och leva ett någorlunda bra liv. För annars vill jag bara ligga i sängen och inte gå upp. Så skulle mina dagar se ut i sånna fall. Så tack för att dem finns i mitt liv.
 
Jag älskar er så mycket <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback