The edge

Ja igår vet jag inte riktigt vad som hände. Var ju lite stressad hela eftermiddag/dagen så det tog väl alla mina krafter. Så jag orkade helt enkelt inte uppdatera något här. Idag känner jag samma sak men av en annan orsak. Fick ju ta upp allt som har hänt igen och det känndes ju inte så bra. Det var mest jobbig. Dessutom försöker kämpa med en annan sak nu. Så ja livet är inte lätt för mig. Känner att ryggsäcken börjar bli för tung för mitt liv. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. 
 
Just nu sitter jag eller halvligger i soffan och läser en bok, femtio nyanser av honom. Lånade den idag på bibblan och jag kan säga att jag redan älskar den även fall jag bara har läst hundra sidor och har 400  kvar. Ni borde iaf läsa den. Men skriver mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback