I'm back

Nu är jag tillbaka från skolan, lite trött men mycket friskare faktiskt :D Helgen var helt underbar nere i Skåne man kan inte annat än ha kul med klubben alltså :P Men jag vann inte km:et utan det var en annan. Man kan säga att jag var ganska långt ifrån, men jag la faktiskt bra lägg :) De är jag nöjd med iaf. Nu laddar man inför en till vecka i skolan. Ska bli ganska kul faktiskt, för nu börjar jag ta skolan på allvar igen :P På torsdag blir det studiebesök. De ser jag fram emot.
 
Imorgon har jag dessutom inget vatten på morgonen, men det ska väl gå ändå. Men nu ska jag ta och äta lite kvällsmat och bara mysa ner mig i soffan frmaför diggiloo. Så vi höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback