Never say goodbye

Slutade skolan för någon halvtimme sedan och sen dess har jag pluggat för fullt. Så nu är man på ett väldigt skolhumör. Men det tar väl slut om några dagar. Har fått klar några uppgifter som man skulle ha gjort förra termin. Så imorgon när jag kommer hem igen ska skicka in dem. Så jag får de gjort. Så jag e ganska stolt över mig själv faktiskt :)
 
Dagen i skolan var bra. Börja dagen med naturvetenskap. Sen fortsatte det med att en lärare frågade mig om det var jag som skulle bli pralinen. För jag var ganska chokladig efter choklad och konfektyr klassen kan jag säga ;) Men sånt får man ta som bagare faktiskt. Dem sista lektionerna var ganska chill. Gymnasiearbete fick bara lite information på den lektionen. Och på svenska läste vi lite olika texter. Som jag ska läsa vidare på lite senare i veckan.
 
Ikväll blir det träning i tibro och efter det träffa en kompis. Så det ska bli en bra kväll. Så jag hoppas ni får en bra kväll. För jag stannar natten i tibro så jag kommer kanske slänga iväg ett inlägg imorgon bitti innan jag åker :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback