Så länge jag lever ska jag leva för dej

Nu färgar man håret igen. Det har ju blekts lite efter somamren men även fall jag gillar det håret jag hade nu innan jag satte i färgen. Så jag tror inte jag ska färga det något mer efter det här. För en gångs skull trivs jag med min hårfärg. Imorgon börjar skolan. Och jag har sagt att när skolan börjar ska jag börja träna igen. Och det ska jag göra imorgon. Måste komma igång med träningen, men tror inte jag är helt återställd än men det bryr jag mig inte om :P Hoppas ni har haft en bra dag. Min har vart ganska chill har bara tvättat och sett på film typ hela dagen.
 
Men ska gå och skölja ur färgen så höres vi senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback