Tillbaka

Nu är jag tillbaka här på bloggen. Men jag mår fortfarande som en berg och dalbana. Men nu har jag funnit en vän jag kan komma och prata med när det känns. Men sånt ska man inte utnyttja men ni kan inte förstå hur mycket han betyder för mig. Han kom in under min period då jag mådde väldigt dåligt och han stannade och de e jag glad att han gjorde. Så fall du läser detta ska du veta hur mycket du betyder för mig. Du och jag stötar varandra genom livets svåra stunder men också genom livets goda stunder. Vill inte förlora dej för något. Du drar upp mig lite varje gång vi ses. Du hjälper mig att bearbeta det svåra på det egna speciella sätt. Så du är guldvärd i mina ögon <3
 
Men de var ju inte det jag ville skriva. Men nu under tiden jag har vart borta så har jobbat för fullt. Och nu börjar man skolan på tisdag. Det ska bli både skönt och inte bra att börja skolan igen. För ju mer jag går i skolan ju närmare kommer jag studenten då jag måste stå med ett jobb annars är mitt liv kört. Men det ska jag inte tänka på just nu. Nu kollar man på tv och imorgon blir det att städa lägenheten även fall man e sjuk. Men ni får ha en bra kväll så hörs vi :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback