Torsdag

Ja igår var det ju inte så mycket uppdatering. Eftersom det var ganska stressigt efter skolan igår. För när jag äntligen kom ifrån skolan hade jag en halvtimme på mig tills träningen börja, ja stressigt värre ;) Men det blev iaf en timmes träning och den gick bra ändå. Bättre än någonsin alltså :) Så jag är ganska nöjd iaf.
 
Idag var vi på studiebesök på Mössebergs bagaren och hos magnus egna bageri i sitt hus. Det var ovärd dag, men det var intressant att se ändå I bilen hade vi väldigt speciella och roliga samtalsämnen. Efter det så åkte vi mot skövde där vi åt och gjorde lite ärenden. Sen när jag kom hem däcka jag i soffan typ. Så jag kommer skriva mer ikväll, så vi höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback