Yesterday

Dagen i skolan igår var plågsam. Hade ett huvud som kändes som det skulle sprängas vilken minut som helst. Men jag klarade mig igenom hela dagen ändå :P Igår i skolan gjorde vi klart våra praliner och dem jag smakade var jättegoa. Imorgon ska jag ta med och bjuda mina boulekompisar på mina praliner jag gjorde hoppas dem gillar det. 
 
Idag så sjukskrev man sig efter man hade cyklat till skolan för att konstatera att jag inte mådde bra för att gå i skolan. Så det var att åka hem och krya på sig istället. Så just nu ligger jag i soffan och ska snart packa inför helgen som jag ska spendera i Skåne och ha km med houdini. Det ska bli så kul. Så jag hoppas nu har en bra dag idag så hörs vi senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback