2013.

Jag har sett denna lista på några bloggar så jag tänkte att jag kanske skulle ta och göra den själv :)
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

De enda som jag kan komma på är att jag sökte till Hela Sverige bakar. För det var första gången jag kunde göra det faktiskt. Så de är ju något jag inte gjort förut.

hur har ditt 2013 varit? 

Mitt 2013 har vart som en berg och dalbana. Det började väldigt dåligt men sen efter halva året så blev det mycket bättre. Jag har vart i mycket kontakt med bup, kurator och socialen och det är ju inte speciellt kul men det behövde jag.

Blev du kär i år?

Ja.

vilket datum från 2013 kom er du aldrig glömma? 

Det datumet jag kommer minnas hela mitt liv är när jag åkte på ett friluftsläger som hade kristet inslag. Där förändras mitt liv. Där träffade jag han och sen dagen har mitt liv vart helt förändrat. Det var den 25juni.

Vad är din största framgång 2013? 

Min största framgång detta året är att jag vågar tro på mig själv mer. Jag har börjat komma tillbaka till livet efter en väldigt lång deprission. Jag har fått lite mer skinn på näsan.

Bästa köpet? 

Det bästa köpet jag gjorde detta år var när jag köpte min egna dator. Min gick sönder för ett år sen och jag har haft en lånedata sen dess. Men också när jag köpte min mobil av en kompis. Det är mina bästa köp jag har gjort.

Vad spenderade du mest pengar på? 

Jag spenderar mest på mat till mig själv och en hel del ljus. Jag älskar ljus, det är så mysigt. Men jag spenderar också ganska mycket på cola, för de älskar jag också. 

Gjorde någonting dig riktigt glad? 

Ja att det är så många som läser min blogg. Och den jag har träffat, jag kan inte beskriva hur glad och lycklig han gör mig. 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? 

Vem har du umgåtts mest med? 

Med han jag har träffat. 

Har du haft ett förhållande under 2013?

Nepp...

Vart reste du under 2013? 

Jag har inte rest utanför Sverige. Så jag har rest till Falkenberg, Ullared, Tibro, Tiveden och Stockholm 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? 

Jag har saknat att vara fri från mina knäproblem. Jag vill ha ett svar på vad det är för fel på mina knän och jag vill komma med i Hela Sverige Bakar och komma in på högskolan.

Vad gjorde du på din födelsedag? 

Jag satt hemma hos mina mina föräldrar och fick presenter. Jag var också ute och gick.

Finns det någon som skulle gjort ditt åt bättre? 

Det finns faktiskt inget. Det jag mådde dåligt över har påverkat mig i 11års tid. Det är kopplat till en person jag måste träffa varje gång jag kommer till tibro. Jag avskyr inte person, men det är lite jobbigt för mig just nu att prata med personen. Och det var lite på grund av det som hände förra året som påverkade detta året negativt och det var ju bra att det kom upp till ytan. 

Vem saknade du? 

Att ha en vän att prata med och speciellt våran familjehund.

De bästa nya människorna du träffade? 

Jag har träffat en hel del nya och gamla personer. Så jag kan inte säga namn på dem, för dem är bäst allihop.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 

Hitta din väg och fokusera på det du vill uppnå i livet.


Kommentarer
Pappa

God fortsättning på det nya året.Se till att detta året blir ditt bästa år.KRAM PAPPA.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback