Årets julkalender.

Vad tycker ni om årets julkalender? Jag tycker den är jätte bra även fall det bara har gått fyra avsnitt :) För dem här julkalender som vart innan, iallfall dem två senaste har jag inte tyckt vart någon hit. Skägget i brevlådan tyckte jag bara var löjlig, det är den enda julkalenderna jag inte sett. För jag tyckte den var urkass. Men förra året gick väl och kolla på men den var inte lika bra men det funkade. Det var ju tjuvarnas jul och den var ju bra i sig.
 
Men årets tycker jag är en hit, men den slår inte trolltider, ronny och julia, dieselråttor och sjömansmöss eller kasper i nudådalen. Dem är mina favoriter. Älskar alla tre av dem, jag kan kolla på dem året runt. För dem är så bra. Så jag ska nog skaffa "barna hedenhös uppfinner julen" också, för den är värd att se om och om igen. 

Kommentarer
TOMTEN

GOD JUL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback