Halv klar.

Ja nu orkar jag inte göra mer för idag. Jag tar resten imorgon. Har stått i köket sen halv två idag :P Och det blev bara bra saker och goda saker. Nu gäller det ju att vi inte äter upp det innan julafton. Men det är väl ingen risk det är typ 8-9saker ;) Gillar julgodis, jag älskar julbaket det är min höjdpunkt på året :) Ni får kommentera om ni vill ha receptet, för det kan jag ge ut mer än gärna :) Men har får ni se resulatet. För nu ska jag koppla av framför alla vi barnen i bullerbyn. Ha en bra kväll, och hoppades ni hade en bra dag.
Ischoklad
Mint ischoklad
Polkaknäck
Fudge
Gräddkola
Rischoklad
Knäck
Rocky roads
 
Men det roligaste idag med julbaket. Det var när jag fick banka ur mig lite ilska, på några stackars polkagrisar :D
 

Kommentarer
PAPPA

Hur i hela friden ska vi orka äta upp all godis.Men roligt hade vi och mycket godis blev det.TACK LENA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback