Idolfinalen.

Halvsitter just nu i soffan och kollar på idol. Hoppas elin vinner, jag tycker hon är grym. Men det tycker inte dem flesta. Vem tycker ni, Elin eller Kevin? Ska väl snart äta mat, för var tvugna att vänta på att mina föräldrar skulle hämta mig. Jag är ganska glad att dem kunde hämta mig idag, för jag behövde egentigen handla, men det är just nu ganska svårt för mig :( Jag har ett par kryckor som jag hoppar med.
 
Jag älskade att det började snöa men nu var det ännu jobbigare för mig. Just nu ser det ganska mörkt ut för att kunna spela på onsdag. Men jag ger inte upp hoppet än.
 

Kommentarer
PAPPA

Synd att inte elin vann.Nu har du fått snön som du väntat på,behövde inte komma så mycket på en gång bara.hoppas den får vara kvar nu också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback