Jobbig dag.

Idag var det en väldigt väldigt jobbig dag. Jag är fortfarande trött sen i lördags. Men det var det värt, för nu har vi en hel del lussekatter och vörtbröd. Så nu kan morfar få och kanske skänka en slant till mig. Men det är faktiskt redan fixat. Dessutom idag så märkte jag att knäna är väldigt mycket sämre än sist :( Så jag ska till läkarn nästa måndag och få kanske lite svar. För det här är inte roligt.
 
Nu på kvällen hade vi match jag och min syrra. Vi vann med 11-1 härlig vinst det :D Nu kollar jag på ensamma mamma söker hur det gick sen. Sen blir det nog paradise hotel och sen blir det att krypa ner i sängen :)
 

Kommentarer
PAPPA

Bra jobbat i bowlingen,var rena utklassningen ni bjöd på,dom hade inte en chans.Ni tog kommandot direkt och bjöd inte motståndarna på någonting.BRA JOBBAT.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback