Laga mat.

Nu ska jag laga mat, får se vad det blir har inte riktigt kommit på än vad jag ska göra. Annars var det skola idag och det gick bra. Fick ett paper med ett gammalt högskoleprov med facit, det såg inte lätt precis. Men jag ska bara bekanta mig med det och inte räkna ut något än. Vi hade ingen engelska verkade det som, så jag gick hem och såg film. Men hann bara se fem minuter av filmen, sen somnade jag i soffan. Standard det där ;)
 
Men nu efter maten ska jag försöka räkna matte eller jag ska göra det. Men det vet man hur det går med det :) Hoppas ni har haft en bra dag och en fortsatt bra kväll :)
Här kommer några av mina favorit jullåtar :)

Kommentarer
tomten

Hoppas att du sov gott och inte för länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback