Musik.

idag har det varit en bra dag. Satte ihop mitt pepparkakshus och imorgon ska man dekorera det,jippie :) Det är roligare att dekorera grejer än att göra grejer. Sen har man börjat fundera mer på handelshögskola eller någon annan högskola. Men samtidigt vill jag börja jobba så jag kan uppfylla min dröm. Det är tunga tankar det.
 
Idag var det mening att en skulle komma hit. Men han har tappat sitt busskort och då blir det inte lätt. Han var dessutom tvungen att vara hemma innan två imorgon. Och det kunde jag inte fixa. Men vi får träffas en annan dag om två veckor :( Längtar dit.
 
Nu ligger jag och lyssnar på musik och kollar runt på lite bloggar. Igår skrev jag inte eftersom jag hade ingen lust. Jag var väldigt trött dessutom. Så jag la mig väldigt tidigt igår, tror det var runt halv tio. Hoppas ni har haft en bra dag :)
 

Kommentarer
PAPPA

Du vet vad vi lovat lena,vi ställer upp med skjuts.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback