Skolan stängd.

Ja jag sjukanmälde mig idag men det hade jag inte behövt för skolan stängdes pga vinterkräksjukan. Så den är stängd till fredag morgon. Det satt inte fel precis :) Så man har vart i tibro idag, för jag behlvde mina kryckor väldigt mycket. Och nu blir det lättare att gå faktiskt. Får se vad läkarna säger på måndag. Men jag måste vara frisk till nästa onsdag då det är julavslutning. 
 
Ska stanna här tills imorgon. Då ska jag hem för då måste diska. Det är ett stort diskberg. Men ikväll ska jag bara koppla av med en och vi ska se en film :)
Lite julstämning hemma hos mig 
 
 

Kommentarer
PAPPA

GOD JUL

tomten

Du får anställa en diskare, så blir det inte ett berg. Ett annat tips är skaffa papptallrika och plastglas så är det bara att slänga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback