Allsång

Sitter nu med en varm choklad framför allsång på skansen. Idag har det vart en varm och stressig dag. Det märktes stor skillnad. Fick plocka mycket disk, och det blev dem nöjda med. Men det var kul att kunna göra det med. Men sen råkade man lyfta ett 30kg stort parasollfot så nu e magen inte glad :( Men de går över när man gifter sig säger min pappa :P Så det gör det väl. 
 
Imorgon väntas jobb igen. Då ska man först åka ut och kolla på lite olika turistmål eftersom man ska bli lite säkrare i turistbyrån. Så de ska bli skönt, för jag vill bli säkrare. För jag älskar mitt jobb, så jag vill inte att det ska ta slut :) Men skriver mer senare ikväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback