Go

Blev ganska sent jag updaterade idag. Det beror på att jag inte är någon morgonmänniska, så jag orkade inte sätta på datorn när klockan ringde klockan åtta idag :P För jag skulle kolla synen klockan tjugo i tio. Det gick bra och nu får man läsglasögon som man ska använda när jag läser och skriver i skolan eller hemma :) Det blev ett par snygga glasögon också :)
 
Ikväll blir det att träffa en kompis som man inte har sett på 5år tror jag det är :P E lite osäker på det. Sen blir det att gå på vallarna och kollat på deras föreställning, "livat i parken" heter den :P Det ska bli kul för dem har alltid jätte bra föreställningar och den ligger fint där också. Men skriver mer sen :)
 

Kommentarer
thor

det skal bli kul å ja det vi har inte sets sen 2008

Svar: De e sant, nu när du säger det
Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback