Kändis.

Kan ju börja att säga tack att det är så många som läser min blogg :) De e jag jätte glad över. För det andra så somnade jag direkt igår när jag kom hem från vallarna, så då hade jag ingen chans att skriva. Imorse lika så, för gick upp vid nio åt frukost och direkt till gekås. Ni kanske tycker det är dålig stil av mig när jag går upp vid nio. Jag kan säga er att jag inte är någon morgonmänniska och vid den tiden på dagen så vill jag bara sova :P
 
Igår så var vi då på vallarna. Den farsen var hur kul som helst, den e helt klart värd att se. Sen när vi skulle gå ut därifrån stötte vi på en kändis. Thomas Petersson. Ni som inte vad vad han håller på med, så är han en komiker och då har han bland annat vart med på time out och parlamentet. Jag var snabb och tog upp min mobil. Så då tog Cicci kort på mig med honom :)
 
Idag har dagen beståt av solning och gekås. Så man har solat från 12:00 tills ungefär för en timme sen. Ikväll ska man träffa sin kompis igen. Det ska bli kul nu med :) Men skriver mer ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback