Lördag

Kvällen igår va jätte kul. Speciellt när man spelar brännboll halv tolv. Man såg inte ens bollen. Dem hittade inte ens min boll som jag sköt iväg, jag kunde springa hur många varv som helst :) Idag ska man också träffa en kompis. Det ska bli kul, vi ska antagligen gå lite vid kanalen och se en film. Så det kommer bli kul det med. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Dessutom är det bara fyra veckor kvar till skolan. Det roliga börjar ta slut. För man jobbar och tjänar pengar, så det har redan gått en vecka på ett jobb man trivs med. Man får hjälpa turister och prata med sina jobbarkompisar när det är lugnt. Så det är hur kul och roligt som helst att komma till jobbet varje dag :P
 
Men jag skriver lite mer senare idag :) Så ni får ha en bra lördag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback