Minnen för livet

Just den här låten har jag fastnat för den. För jag känner mig så väl att jag e lik den personen. För jag kommer leva med minnen som jag aldrig kommer glömma. Sår som aldrig läker. Jag vill springa för livet. Men livet slår tillbaka och tillbaka. Istället för framsteg gör jag tillbakasteg. Jag vill gå framåt. Du motar mig bakåt. Jag kan inte förstå och kommer nog aldrig förstå hur du kunder göra så här mot mig. Jag vill säga att jag hatar dej men jag kan inte. Men jag älskar inte dej heller, de kommer jag aldrig göra. Varje gång jag mår dåligt beror det mest på dej. För dem minnen du har gett mig gör så jävla ont. Varje gång minnena kommer upp är det ett knytnävslag man får av det. Jag har inga roliga minnen med dej. Fall jag skulle ha det, så har du svartat ner dem med dem dåliga minnen man har fått. Jag kan inte förstå. Jag kommer aldrig förstå. Jag vill bara ligga i sängen och vänta på att livet ska ta slut. Det är inte värt att leva. Men ändå lever jag. Jag försöker leva. Varje dag är en försöksdag. Jag vet inte när det ska ta slut. Jag plågas varje dag, varje morgon, varje kväll. Varenda sekund i mitt liv! Du har förstört mitt liv! Trodde aldrig att en människa kunde göra så. Jag kommer aldrig förstå. Jag kommer bara få gå med smärtan. Det gör så jävla ont! Jag vill kunna leva mitt liv. Men hur ska jag kunna det? Jag vet inte hur. Jag får hjälp men et är hopplöst med mig. Inget kommer någonsin bli bra. Minnen gör ont. Minns inte sist jag var glad. För jag har nog aldrig vart glad. Jag har haft en mask på mig. Där jag ler. Där jag älskar livet. Men hur ska man kunna älska livet. Jag hatar livet. Jag hatar mitt liv!! Ingen förstår mig. Jag lever med mitt liv. Jag vill inte leva! Men jag kämpar. Men det är meningslöst. Allt är meninglöst. Allt jag älskar försvinner ur mitt liv bara. Jag vill inte leva, men jag måste! Men jag vill inte.
Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte Jag vill inte leva!!!

Kommentarer
Anonym

SKRIV RENT UT VEM DU MENAR UTAN SKRIV INTE DOKDT.

Svar: Jag skriver så för att inte lägga ut någon person på nätet
Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback