Söndag

Idag har det varit en som typisk tråkig söndag. Inget händer på söndag tycker jag iallafall, ni kanske tycker annorlunda. Nu är det bara en dag kvar till mitt verkliga sommarlov börjar. Och jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar till tisdag. Idag packade man klart allt inför lägret och stockholms resan. Lägret ska bli en skön avkoppling och släppa allt och alla. Där slipper jag tänka på allt som har hänt eller händer. Blir min fristad. Där känner jag att gud är närvarande. Och ja det är ett religöst läger men samtidgt är det ett vanligt läger.
 
Snart ska man lägga sig framför och kolla fall det finns något på tv:n. Sen vid tio ska man kolla på geordie shore. Det har typ blivit en vana även fall jag inte gillar såna program. 
Min lilla älskling <3 du är en saknad ängel <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback