Sanningen

Nu är jag verkligen tillbaka. Jag måste lixom få skriva. För då mår jag så mkt bättre. Så nu får jag ta tag i det här. Har gjort vissa snesteg som jag inte är stolt över men nu vill jag gå vidare. Nu får jag hjälp att hitta hjälp. Men det verkar inte gå så bra. För skickas bara hit och dit. Så jag vet inte riktigt varför inte folk eller läkare vill hjälpa mig. Dem kan bara såra mig men inte hjälpa mig. Det låter så fel. 
 
Men nu sitter jag här och kollar på efterlyst och tar tag i läxorna lite samtidigt. Imorgon blir det en jobbig dag i bageriet. Med en massa smörgåstårtor som ska läggas ihop, samma sak gäller för fredag. Men det är värt det eftersom jag har beställt en till min systers konfirmation. Kommer lägga upp bilder därifrån sen på måndag eller söndag. Beror på hur jag känner mig :) 
Just det jag har klippt mig och så här blev restultatet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback