Catching fire.

Har precis kommit hem från bion. Filmen jag såg hette catching fire och den var totalt grym. Jag älskade första filmen och lika mycket älskar uppföljaren. Den var så spännade. Den nådde upp till mina förväntningar. Jag kan rekommendera att ni ser båda den första och andra filmen i the hunger games. Man kände kärleken som var i filmen man blev berörd av alla personer. Jag har sett framemot denna film sen jag såg den försa och jag ångrar inte det minsta att jag längtade tills den här filmen kom ut. Nu ska jag bara vänta på att den sista filmen kommer ut :) Denna film får högsta betyg av mig :D Se dem tycker jag dem är så värt att se dem :P
 
Så jultomten kan skriva upp att detta står högst upp på listan efter klarienetten. Så skriv upp det nu jultomten, för dem vill jag ska flytta hem till mina andra filmer :D

Kommentarer
Tomten

Tomten har noterat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback