Hallå igen.

Ja igår blev det ju inte så värst mycket bloggandet. Det beror på att jag åkte till tibro lite spontant för att träffa en killkompis, Och jag spenderade natten där. Så jag hade inte tid eller något internet för att kunna skriva. Vi låg mest i soffan och kollade på stefan och krister filmer:) Men vi pratade också en del. Det var en toppen kväll/natt/morgon. Han kommer och han betyder väldigt mycket för mig. En bättre vän kan man inte få. Men fårse fall den här vänskapen kan utvecklas till något mer :)

Kommentarer
Gert-Ove (pappa)

Tjena Lena
Den vännen och kamraten får du va rädd om för han verkar sjyst trevlig och goo det måste vara din bästa vän!

Svar: Tack, de ska jag han släpper jag inte i första taget :)
Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback