Helt slut.

Efter att ha stått i köket i 8,5h timme och en lunchbreak på en kvart. Så känner man sig ganska slut i kroppen faktiskt. Och dessutom imorgon blir det två matcher på det, ja de ska väl gå. Man får ju räkna att det kan bli så här jobbigt i ett bageri också. Men jag har smakat på de jag bakat och det är super duper gott :D Så imorgon delar jag med mig av mina recept :P Nu lyssnar jag bara på musik och tar det lugnt, ska dessutom sova snart. Men ni kan få lite nya bilder så länge :)
 

Kommentarer
PAPPA

Tack för allt bröd och allt du bakade.Du slet som bara den i köket,du var som en chef i köket.Men du slapp disken i alla fall.Så tack än en gång Lena,det var super duper gott.KRAM pappa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback