In my veins.

Sitter ochj lyssnar på musik och kollar runt på lite olika bloggar i väntan på att dra till bion med syrran :) Vi ska catching fire, har sett fram emot att se den nu ett bra tag sen förra filmen faktiskt :P Dagen idag har både vart bra och dålig, Men den började bra men sen gick de utför bara. Har en del problem med min skolgång :( Men det ska jag ta tag i :)
 
Här har ni en låt. Jag fick nys på den i pretty little liars och nu lyssnar jag på den på repeat hela tiden :) Men sen har jag en annan låt som jag fick nys på också i pretty little liars. Den serien är grym fall ni inte har sett den så borde ni se den :)

Kommentarer
Pappa

Kämpa på Lena.Du har oss och sen har du en kamrat och vän som ställer upp i både vått och torrt.Han ska du vara rädd om.KRAM.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback