Julafton.

Jag längtar verkligen till julafton. För i mellan julafton och min födelsdag är det inte så långt. Och då blir jag 18år :) Längtar dit alltså. Jag älskar verkligen vintern så just nu väntar jag bara på att snön ska falla. Det blir lite ljusare då också nu är det mest blött,mörkt och tråkigt :( Jag älskar snön och dem helgdagar som är då. Dessutom får man många fina naurbilder tycker jag. Det blir lixom magiskt när snön faller. Det är något magiskt med snön, tycker inte ni det ? Det finns så mycket jag älskar med vintern. Det är den bästa månaden jag vet. Det finns ingen bättre :D
 
Längtar inte ni till julafton? :D 
 

Kommentarer
Camilla

Längtar med, och efter snö, för den gör dagen så mycket ljusare!! :)


Blogg: http://camillas.forme.se
Mathias&Rebecca

Vi längtar också till Julafton! Man får säga grattis i förskott ha ha! :) Ha en underbar kväll! :)

Svar: haha tack :) desamma
Lena


Blogg: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback