Kort lektion.

Hemkommen från min korta skoldag hade bara en timma :P Men det var en toppen lektion jag älskar matte. Det är lite som en avkoppling för mig. Men ni kanske inte tycker det, för dem flesta gillar inte matte. Ni kan ju kommentera och skriva vad ni tycker :) 

Ikväll blir det att kola på idol och bara mysa ner i soffan. Imorgon ska jag plugga matte och börja jobba på min film. För jag vill ha klar den till julafton så jag kan visa mina släktingar den. Jag kommer antagligen lägga upp den här om jag kommer på hur jag ska göra :P För jag vill inte lägga upp den på youtube där alla kan se den :P Har eran dag varit bra ? :)
 

Kommentarer
Erica

Den var väl bara 5 minuter och du ska väl mumsa på chips och pepparkakor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback