Mår sådär.

Idag har man mått sådär. Men det blev ju inte bättre precis när man fick reda på att provet i naturkunskapen är uppskjuten. Så imorgon har vi inget prov och jag hade sett fram emot att få det gjort och få ur det ut min väg. För denna veckan och nästa vecka är inga bra veckor för mig. För imorgon ska man på ett möte och ta upp allt det jobbiga igen som man har försökt förtränga :( Nästa vecka ska man se om man har fått bestående skador på min rygg. Dem här två grejer är jobbiga för mig.
 
Men nu ska man ut och handla och sen ska jag laga mat och lägga mig i soffan och sätta på en film och bara ta det lugnt i min ensamhet :/ Så fall någon vill komma och göra mig sällskap, skulle det inte vara så fel. Men skriver lite mer senare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback