Matlagningen.

Just nu lagar jag mat eller rättare sagt värmer mat ;) Var lite lat idag, men det får man vara ibland. Men jag börjar blir trött på att ren läkare säger att jag ska ta blodprov men helt plötsligt behöver jag inte det. Jag har gått och känt rädsla hela tiden. Men jag gör det ändå så. Men jag är livrädd för smärta men värst är det med sprutor. Jag klarar inte göra det själv. Ni kommer säga att jag är feg. Men alla är fega och de här är min feghet och min dåliga sida av mig.
 
Jag vet inte fall jag kommer växa ifrån det. För jag har vart så här sen första besöket på sjukhuset. Till exempel när jag log inne i sommras. Det tänker jag inte ta upp nu. Men då krävdes det tre sjuksystrar för att dem skulle kunna sätta in kanylen. Så jag smärta och sprutor går inte ihop :(
 
Men det var inte det jag tänkte skriva egentligen. Jag tänkte bara uppdatera om min dag. Senare ikväll blir det nog tv eller film. Får se vad jag känner för :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback