Torsdag.

Sitter här och lyssnar på en väkdigt bra låt och skriver rent mina recept eftersom min andra bok börjar tappa sina blad. Och det är inte så bra:( Idag har jag gjort kubbade, snurrade bullar och klippta och flätade kransar och det tog i stort sett hela dagen. Sen hade man matte också. Matten gick inte lika bra, med ett huvud som är trött så blir det svårt att koncentrer sig på matte faktiskt ;) 
 
Ikväll blir det att kolla på mitt favoritprogram. Som jag hade tänkt söka till faktiskt men jag var feg :P Men man kanske söker nästa år vi får se. Och för ni som inte fattar vad det är för program så är det hela sverige bakar :) Tills det blir det att ta det lugnt bara chilla :) Imorgon får vi se vad det blir att göra i bageriet. Hade tänkt först stanna hemma men jag är så taggad på att baka igen, de är ju så kul :D
 
Här kommer en låt som jag tycker ni ska lysssna på:)
Här är enb bild från vallarna där jag träffade Tomas Petersson :)
 

Kommentarer
Gert-Ove

Vilken bra bild på dig och Thomas Pettersson.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback