Every part of me

Sitter här nu igen och är sjul. Den här hösten har inte vart min alltså, har vart sjuk nästan varje vecka. Men nu f¨r jag ta och bli frisk orkar inte vara sjuk något mer. Man börjar ju må lite bättre sen trafikolyckan man var med om. Men än på ett tag blir man nog inte bra. Men det är bara och kämpa. För kämpa får jag göra varje dag för att komma till skolan. Man mår ju inte bra annars. Men något som jag siktar mot är att bli bättre på att blogga och inom sinom tid får mer läsare hit. Och framför allt lägga upp mer bilder, men om några veckor ska jag förmodligen köpa en ny data och då kommer jag lägga upp nya bilder varje dag i stort sett :)
 
Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Förrutom att det ser ut som om hösten har kommit äntligen och som jag har längat. Mysiga stunder i soffan framför film och massa tända ljus. Och snart kommer min favorit årstid av alla. Dit längtar jag ännu mer. Men vi kan ju höras senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback