Orsaker

Anledning till att jag inte har skrivit är för att jag inte mått så bra. Jag vill så gärna skriva på bloggen men när jag mår som dåligast stänger jag in mig lixom i en bubbla. Jag pratar typ inte med någon, jag vill lixom va själv med min smärta. Men nu börjar de bli bättre igen så nu ska jag börja skriva här igen. Hoppas det går bra för er :)
 
Idag har vi vart på knäck och bräck på studiebesök. Därifrån fick vi med en påse ur deras sortiment och jag valde tranbärsskorpor och dem är sjuk goa alltså. Käkar snart upp dem faktist ;) Detta var ett intressant studiebesök man fick ju lixom veta hur allt startade och vad namnet kommer och så ifrån. För det var ju intresant när dem bara bakar skorpor och knäckebröd, men på vintern blir det ju också pepparkakor.
 
Nu ligger man i soffan och kollar på rederiet. En bra serie, synd bara att man inte kan få tag och köpa alla säsonger för den är sjukt bra. Så det är ett tips till er att kolla på rederiet :) Men vi höres senare 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback