Veckan

Jo den började med långa dagar i bageriet. Inget man var laddad på när man började bli sjuk :( Men det var bara att le och tycka att det var bra. Man gjorde lite kondisbitar och tårtor dem två första dagarna. Sen på onsdag och torsdag blev man ordentligt sjuk :( Dem dagarna var inte så kul. Men idag så var man tillbaka på banan lite friskare än dem andra dagarna. Och idag stog det bröd på schemat, dem blev snygga och förhoppningsvis goa :P 
 
En till stor bra grej idag är... jag har skaffat mig en ny dator. Jag är så glad och den funkar så bra. Det blev en acer :) Jag är sjukt nöjd så nu blir det nog mer inlägg och mer bilder, fall det vill fungera så klart :P Nu kollar man på idol och myser med cola och lite chips i soffan.
 
Imorgon ska man hjälpa sin lärare på hans bageri. Eftersom det är konstnatten i Falköping. Där man åker runt på natten och kollar på olika saker, som till exempel hans café och bageri eller keramik. Det kommer vara mycket folk och lite rast :) Det ska bli både intressant och kul. Gör något annat än skola. Så man jobbar från två på eftermiddagen till ett två på natten. Lång dag men det ska nog gå bra :)
 
 

Kommentarer
josefine Pettersson :)

va kul det lätt att vara med att hjälpa Magnus! :)

Svar: Tack :)
Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback